گیربکس صنعتی

مقایسه انواع گیربکس حلزونی

گیربکس حلزونی

گیربکس حلزونی چیست؟

گیربکس های حلزونی از نوع گیربکس های دو دنده هستند. این گیربکس ها از دو قسمت مارپیچ و دنده تشکیل شده‌اند که قسمت مارپیچ از جنس فولاد و همچنین جنسه دنده از جنس برنز ساخته شده است. زاویه خروجی گیربکس های حلزونی به صورت ۹۰ درجه می باشد و به همین دلیل به گیربکس 90 درجه نیز شناخته می شود و به دلیل کارکرد نرم ، کاربردهای متفاوت و متنوعی دارد.

مزایای گیربکس حلزونی:

گیربکس حلزونی در انواع متفاوت پایه دار ، فلنچ دار و هالو شافت وجود دارد. جنس پوسته گیربکس های حلزونی آلومینیومی می باشد که در مقابل ارتعاشات مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. از مزایای گیربکس حلزونی می‌توان تعمیر و نگهداری آسان این نوع گیربکس اشاره از دیگر مزایای آن نیز می توان به :

مقرون به صرفه بودن

صدای کم

ظرفیت بسیار بالا

حداقل فضای نصب

ضریب اطمینان بالا

طول عمر بالا

حالات نصب متنوع

بازه وسیع انتخاب سرعت خروجی

بازه  وسیع انتخاب گشتاور خروجی

اشاره کرد .

معایب گیربکس حلزونی :

عدم امکان استفاده در دور های 1500rpm

دمای کاری بالا(به علت مکانیسم درگیری چرخ دنده ها)

راندمان نسبتا پایین(نهایتا 65%)

انواع گیربکس های حلزونی:

گیربکس حلزونی سری VF

این سری  قابلیت نصب در فضا های کوچک را دارد. در این سری از گیربکس های حلزونی انتقال حرکت به وسیله یک جفت شافت  و چرخ دنده حلزونی  صورت می گیرد و کاربرد بسیاری در خطوط اننتقال دارند.

گیربکس حلزونی سری MVF

این سری دارای محور حلزونی از جنس فولاد آلیاژی بوده و سخت کاری شده تا بازدهی بهتری بوجود آوردو به صورت مستقیم با الکتروموتور کوپل شده .

گیربکس سهند اصفهان

شرکت سهند دور از سال ۱۳۶۲ با مدیریت دکتر مظفر احمدی و برادر ایشان مهندس ابراهیم احمدی با تولید انواع گیربکس های حلزونی شروع به فعالیت نمود ، در سال ۱۳۶۸موافقت اصولی را از وزارت کار دریافت و در ۱۳۷۸موفق به اخذ گواهینامه ISO9002 گردید

شرکت عالیان صنعت دور گیربکس های سهند را با بهترین قیمت و 6 ماه ضمانت ارائه می دهد.

کاربرد گیربکس های حلزونی سهند

گیربکس حلزونی کاربرد های مختلفی دارد و در جاهای مختلف مانند دمنده ها و هواکش ها، کمپرسور ها، سیستم های انتقال مواد، ماشین آلات و بالابرهای ساختمانی ، صنایع سنگ ،صنایع غذایی ماشین آلات تراش، کاشی و سرامیک ، آسیاب ها، میکسرها، کاشی و سرامیک، صنایع بسته بندی ، دیزل ژنراتورها و… مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید گیربکس حلزونی سهند

شما میتوانید گیربکس های حلزونی سهند را با بهترین قیمت و 12 ماه  ضمانت از شرکت ما(عالیان سهند دور) خریداری کنید.

شما میتوانید برای ثبت سفارش خود با شماره های

02133951566 – 02133114819

تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *